Brandio Blog

Een goede bedrijfsnaam bedenk je niet zomaar. En het creëren van een sterk merk is bijna een wetenschap op zich. Zaken waar wij je natuurlijk graag mee helpen. Niet alleen door bedrijfsnamen aan te bieden, maar ook door te bloggen over ons fascinerende vakgebied.

Een bedrijfsnaam bedenken met gratis tools

Een bedrijfsnaam bedenken met gratis tools

Er zijn verschillende manieren om een bedrijfsnaam te bedenken. Met gratis online tools bijvoorbeeld, wij hebben er een paar voor je uitgeprobeerd!

Lees verder

Je eigen bedrijf opstarten: 4 veelgemaakte fouten

Je eigen bedrijf opstarten: 4 veelgemaakte fouten

Waar moet je op letten als je een eigen bedrijf opstart? Lees hier over de fouten die je zeker en vast niet mag maken als je succes wilt hebben.

Lees verder

Een originele bedrijfsnaam: 3 voorbeelden

Een originele bedrijfsnaam: 3 voorbeelden

Hoe ontstaat een originele bedrijfsnaam eigenlijk? Bekijk deze inspirerende voorbeelden van merken als Google, Ikea en Skype!

Lees verder

De 10 redenen waarom Branding zo belangrijk is!

De 10 redenen waarom Branding zo belangrijk is!

Branding gaat veel verder dan alleen een logo. Als je denkt aan jouw brand of merk, dan moet je denken aan de totale klantervaring.

Lees verder

Een bedrijfsnaamgenerator: goed idee of niet?

Een bedrijfsnaamgenerator: goed idee of niet?

Voor het bedenken van een nieuwe bedrijfsnaam kun je een online generator gebruiken. Goed idee of niet? Lees het antwoord hier!

Lees verder

De 5 belangrijkste voordelen van een .BE-domein

De 5 belangrijkste voordelen van een .BE-domein

Ga je voor een .BE, een .COM of een andere extensie voor je website? Lees in dit artikel de 5 belangrijkste voordelen van een .BE-domein.

Lees verder

Merkverwatering: hoe een merknaam een begrip wordt

Merkverwatering: hoe een merknaam een begrip wordt

Sommige merknamen zijn zó sterk dat ze een begrip op zich worden. Lees hier meer over merkverwatering en bekijk een paar bekende voorbeelden.

Lees verder

De psychologie van een sterk merk: Pepsi vs. Coca Cola

De psychologie van een sterk merk: Pepsi vs. Coca Cola

Vind jij Coca Cola écht lekkerder dan Pepsi? Of word je misschien beïnvloed door iets anders? Ontdek hoe de psychologie van een merk onze smaak bepaalt.

Lees verder

Wat komt er kijken bij het kiezen van een bedrijfsnaam

Wat komt er kijken bij het kiezen van een bedrijfsnaam

Blijft je naam hangen? Past hij bij je bedrijf? Lijkt het niet te veel op de naam van een concurrent? Heb je een directe .BE domein van je bedrijfsnaam?

Lees verder

Vraag onze merkexperts om advies.

Laat ons weten waar we je mee kunnen helpen.

Vul het nummer van vandaag in (bijv. 10)